کارن تجارت

گارانتی کارن تجارت بهین

آسودگی و رضایت مشتری همواره از اهداف شرکت کارن تجارت بهین بوده است و در این راستا می‌کوشیم تا هر سفارشی در شرایط کاملا مطلوب به مشتری تحویل گردد. اما گاهی نیز ممکن است مشتریان محترم در جریان خرید با مسائلی روبرو شوند که ما در چارچوب خدمات پس از فروش، خدماتی را برای این موارد در نظر گرفته‌ایم.

محصولات کمپانی کارچر که توسط شرکت کارن تجارت بهین از مبادی قانونی وارد کشور گردیده و به فروش می‌رسد از ۱ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت بهین برخوردار می‌باشد.

شرایط ضمانت‌نامه:

 

  • ارائه کارت ضمانت جهت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش الزامی است، امکان صدور کارت المثنی وجود ندارد. درصورت عدم ارائه کارت ضمانت، لازم است کلیه هزینه‌های قطعه و اجرت پرداخت گردد.
  • هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان فنی شرکت جهت راه‌اندازی، آموزش، رفـع نقص و …، همچنین هزینه‌های ارسال دستـگاه به تعمیـرگاه و برعکس، حتی در طول زمان گارانتی بر عهده مشتری می‌باشد.
  • هرگونه خط‌خوردگی متن ضمانت‌نامه و یا مخدوش بودن و عدم درج تاریخ خرید یا مهر فروشنده در هنگام خرید باعث ابطال آن خواهد شد.

موارد زیر شامل ضمانت نمی‌گردد:

 

  • متعلقات دستگاه مانند نازل‌ها، برس‌ها، تفنگی، خرطومی، باطری و شلنگ و …. که به همراه دستگاه ارائه می‌شوند.
  • آسیب‌های ناشی از سوانح طبیعی، ضربه، آب‌خوردگی، آتش‌سوزی، نوسانـات برق، استفاده ناصحیح (برخلاف آمـوزش‌های داده شده)
  • استفاده توسط افراد آموزش ندیده و دستکاری افراد یا تعمیرکاران متفرقه
  • استفاده از دستگاه بدون دریافت آموزش اولیه نحوه استفاده و نگهداری دستگاه

بازگشت از خرید:

برای مشتریان محترم سایت کارچر شاپ به علت خرید غیرحضوری این امکان در نظر گرفته شده است که تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا دستگاه را تست نموده و چنانچه نقص فنی در دستگاه خریداری شده وجود داشته باشد آن را مرجوع نمایند.

قابل ذکر است که برای استفاده از این امکان لازم است که حتما کارتن و متعلقات دستگاه به صورت کاملا سالم و دست نخورده حفظ شده باشد و از برچسب زدن، درج هرگونه توضیحات، درج آدرس و … بروی کارتن کالا اجتناب شود. این سرویس اشکال‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات همراه آن) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌شود.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه کارشناسان شرکت را شامل می‌شود.

در صورت نیاز به استرداد کالا مسئولیت بسته‌بندی صحیح در هنگام استرداد بر عهده مشتری می‌باشد بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی ناصحیح بر عهده فرستنده می‌باشد.

در صورت عدم وجود جایگزین برای دستگاه خریداری شده وجه خرید به مشتری استرداد می‌گردد و یا در صورت تمایل مشتری با پرداخت مابه‌التقاوت مشتری می‌تواند دستگاه دیگری را دریافت نماید.

حمل و نقل:

کلیه دستگاه‌های کارن تجارت بهین قبل از ارسال توسط کارشناسان انبار بررسی می‌گردد تا از صحت، سلامت و تکمیل بودن محتوی بسته‌های ارسالی اطمینان حاصل شود به علاوه محصولات ما دارای بسته‌بندی ایمن و استاندارد بوده و تحویل محصول به پست و یا هر یک از باربری‌های معتبر به انتخاب مشتری و اعلام بارنامه مرسوله بدین معنی است که بروز هرگونه حادثه در حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد پس لطفا در هنگام دریافت کالا از پیک، پست و یا باربری بسته‌بندی محصول را باز نموده و پس از اطمینان از صحت کالا آن را دریافت نمایید، بدیهی است دریافت کالا توسط مشتری از مامور تحویل به منزله گواهی خریدار بر صحت جنس دریافتی می‌باشد  و مسئولیت های بعدی بر عهده شخص ایشان می‌باشد.

جهت ثبت گارانتی کالای خریداری شده خود با کلیک روی بخش مربوطه زیر اطلاعات خواسته شده را وارد فرمایید:

ثبت گارانتی محصولات خانگی